piątek, 17 sierpnia 2012

Wakacje Wakacje

Wakacje, wakacje.. niby czas wolny, a jednak... 

Nie ma co się rozwodzić więc na początek wrzucam moje dwa ostatnie sutasze. 


Namęczyłam się przy nim niemiłosiernie, bo a to klej wylał a to kamienie nie pasowały ale w końcu skończyłam(po tygodniu walki) i jestem zadowolona z efektu. 

Druga para, którą swoją drogą całkiem przyjemnie mi się robiło 

.

Oraz spinka do włosów, która była inspiracją do czerwono- czarnych kolczyków 


Na koniec pochwalę się moim nowym pomocnikiem, który mieszka z nami od początku sierpnia i wiernie towarzyszy mi przy tworzeniu wszelkiego rękodzieła 


2 komentarze:

  1. No pięknie, pięknie... Szczególnie ta kamea mi się podoba. Pozdrowienia dla tłustego kota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję dziękuję :) tłusty kot również pozdrawia ;)

      Usuń